Zkušenosti s Foxentry: Ivan Petrův z Brašnářství Tlustý

30. 1. 2020 16:51

Foxentry
Zkušenosti s Foxentry: Ivan Petrův z Brašnářství Tlustý

Nástroj Foxentry pro formuláře bez chyb a databáze bez nesmyslů používá i legendární brašnářská dílna a e-shop Brašnářství Tlustý. Sešli jsme se s jeho jednatelem Ivanem Petrůvem ve vršovickém sídle a povídali si o přínosech Foxentry pro byznys i obecně o práci v této firmě.

Jste známí jako brašnářství, které má hodně promakaný e-shop a online marketing – jak vám v online podnikání pomáhá Foxentry?

Foxentry je pro nás malá, ale dobrá „fičura“, která ušetří manuální kontrolu adres a ruční opravy. Když nemá e-shop podobný nástroj nasazen, objevují se v objednávkách překlepy v adresách a e-mailech, obchodu se pak vrací zásilky a nabalují se další chyby. Když je malá chyba na vstupu, následně se dostaví „efekt motýlích křídel“ – vznikají další problémy, kupí se komplikace a nastává chaos. Jak rád říkám: „Pořádek se musí udržovat, bordel roste exponenciálně sám od sebe.“ Foxentry je toho prevencí a problém vůbec nevznikne. Nemluvě o úspoře desítek až stovek hodin nepříjemné práce s čištěním dat a řešením vzniklých nedorozumění. Naše databáze také samozřejmě využíváme pro klasické papírové rozesílky a pro newslettery, takže chceme mít jistotu, že opravu dojdou a že neplýtváme penězi. Nejpraktičtější je podle mě na Foxentry validace adres a čísel popisných. 

Komu byste Foxentry doporučil?

Všem firmám, které podnikají online a nemají vlastní IT oddělení, které by jim data na vstupu čistilo a udržovalo v pořádku databáze.

Otravných oprav nevalidních dat jste se tedy s Foxentry zbavili, na co teď máte v podnikání více času? Co vás v brašnářství nejvíce baví a naplňuje?

Jakožto jednatele mě nejvíc baví být s lidmi a starat se o to, aby byli „co nejvíc platní“, ale zároveň si vydělali a byli spokojení. Největší zadostiučinění pak cítím, když se zákazník nadšeně chlubí výrobkem od nás a třeba nám i osobně přijde poděkovat, jak se mu jeho nová peněženka nebo brašna náramně líbí.

Koukala jsem, že jste na webu od roku 2016 nedoplňovali nové firemní milníky? Co se za poslední 3 roky událo v Brašnářství Tlustý za novinky?

Jsme pořád v jednom kole, co se výroby týče, takže jsme ani nestihli vytroubit do světa, že jsme v roce 2019 přivítali 50 000. zákazníka. Už jsme na trhu 7 let a pořád se snažíme řídit naším konceptem spojení tradičního řemesla s online prodejem. Přitom nevyrábíme po kilech ani na sklad – vše vytváříme na jméno konkrétnímu zájemci. Novinkou je představení dalšího segmentu výrobků – řemínků k hodinkám na míru, které si oblíbili hlavně lidé s netypickým zápěstím (úzké u žen, nebo naopak silnější u mužů). Třeba co se týče řemínků pro Apple Watch, máme nejširší nabídku na českém trhu – 25 barev, 6 velikostí a 4 typy.

Proč by si lidé měli vybrat zrovna vaše kožené výrobky a nejít do sériově vyráběných a často levnějších kusů?

Výhodou brašen a dalších výrobků od Brašnářství Tlustý je ale hlavně fakt, že naše produkty nikde jinde nekoupíte. Mohou se zdát drahé, ale jde o pořádnou ruční práci z dobrého materiálu. Nejraději je k narozeninám a zvláštním příležitostem kupují zákaznice pro své muže a tatínky – pro muže se obecně obtížně vymýšlejí dárky. Každý kus můžete nechat personalizovat a na většinu výrobků navíc dáváme doživotní záruku.

Chystáte nějaké technické novinky v e-shopu, aby se lidem ještě lépe nakupovalo?

Naším cílem je co nejkomfortnější nákup a vzhledem k našemu sortimentu hraje prim možnost konfigurace. Pracujeme proto teď na konfigurátoru barev a doporučovacím nástroji, který upozorní zákazníky na bestsellery, napoví, co mají rádi ostatní zákazníci, a inspiruje je, když přesně nevědí, co chtějí.

Anna Sálová

Anna Sálová

Anička se věnuje copywritingu a obsahové strategii 7 let. Začínala na volné noze, aby pak vedla copywritery v agentuře H1.cz. Odtud už byl jen kousek k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Na jaře 2018 jí vyšla kniha Kreativní copywriting.

Ostatní
Heureka upisuje dluhopisy – prý na podporu českých eshopů. Vyplatí se vám jako investorovi nebo e-shopaři?

Heureka upisuje dluhopisy – prý na podporu českých eshopů. Vyplatí se vám jako investorovi nebo e-shopaři?

14. 2. 2020 14:46

Médii prosvištěla zpráva, že Heureka umožní široké veřejnosti stát se jejími investory prostřednictvím dluhopisů. A navíc, že získané prostředky poslouží k podpoře českých eshopů. To je...

Přečíst
Ostatní
Tomáš Mačica z Minutový řečník: Zdravá sebedůvěra je základ, jinak nikoho nezaujmete

Tomáš Mačica z Minutový řečník: Zdravá sebedůvěra je základ, jinak nikoho nezaujmete

7. 2. 2020 15:54

Vystupujete na veřejnosti? Prezentujete před kolegy nebo se živíte jako obchodník? Pak víte, že váš projev a to, jak působíte na publikum, je klíčem k úspěchu...

Přečíst
Ostatní
Marketing
PR manažerka Adéla Flejšarová: PRko není prostě levná reklama

PR manažerka Adéla Flejšarová: PRko není prostě levná reklama

23. 1. 2020 14:53

Adéla se věnuje PR přes 12 let a pomáhala se zviditelněním třeba online tržišti Fler nebo e–shopu Mixit.cz. Jelikož je pro mnohé z nás PR...

Přečíst

Buďte stále v obraze

Novinky
Informace
Trendy