Spustili jsme slovenskou verzi

20. 3. 2019 08:54

Foxentry
Spustili jsme slovenskou verzi

Pozdě ale přece :). Dnes byla oficiálně spuštěna slovenská verze Foxentry, jejíž vydání jsme byli nuceni několikrát posouvat. V tomto článku se dozvíte více informací o nových funkcích a potřebných nastaveních.

Nový krok při zakládání projektů

Pokud ode dneška budete chtít vytvořit projekt, všimnete si nově přidaného kroku, díky kterému si můžete nastavit vaši preferenci, jaké země chcete mít na vašem webu zahrnuté a jak se má Foxentry chovat pro zahraniční návštěvníky. Máte na výběr ze 3 možností:

  • používat českou i slovenskou verzi inteligentně podle geolokace návštěvníka
  • používat pouze českou verzi a zakázat Foxentry pro zahraniční návštěvníky
  • používat pouze slovenskou verzi a zakázat Foxentry pro zahraniční návštěvníky

Na základě vaší volby se projekt automaticky nastaví podle vašich preferencí a případně omezí funkčnost Foxentry pro návštěvníky z jiných zemí. Tyhle náležitosti můžete kdykoliv změnit v obecném nastavení projektu, kde přibyly nové možnosti:

  • Země provozovatele webu (1) – tohle nastavení se používá primárně pro firemní našeptávač, kde Foxentry potřebuje znát zemi provozovatele daného webu, aby se do formulářů případně doplňovalo slovenské IČ DPH potřebné pro řežim přenesené daňové povinnosti (tzv. reverse charge)
  • Jazyk projektu (2) – na základě nastavení tohoto přepínače bude uživatelům Foxentry zobrazovat chybové hlášky buď v Češtině, Slovenštině nebo inteligentně na základě IP adresy
  • Omezit Foxentry podle zemí (3) – zde se dá dodatečně změnit nastavení z nově přidaného kroku zakládání projektu.

Zvýhodnění či omezení výsledků podle přepínače jazyků

Pokud ve svém formuláři používáte přepínač zemí, můžete si jej namapovat pomocí webového konfigurátoru a následně si v detailu validátoru (adresy nebo firmy) můžete vybrat ze 2 možností chování:

  • Zvýhodňovat výsledky na základě státu v přepínači
  • Ukazovat jenom výsledky z dané země

Rozdíl je v tom, že na základě prvního nastavení se budou uživatelovi primárně zobrazovat výsledky ze zvolené země v přepínači (např. Slovensko), nicméně pokud napsanému textu nebude odpovídat žádna slovenská adresa, nabídnou se i české varianty (po kliku na českou adresu se automaticky změní i přepínač do polohy „Česká republika“).

V případě druhého nastavení se budou zobrazovat jen výsledky ze zvolené země v přepínači.

Více informací o dané problematice najdete v našem manuálu.

Možnost registrace pro slovenské firmy a platby v eurech

Nově je administrace Foxentry připravena i na zahraniční subjekty, takže už nyní je možné se registrovat jako slovenská firma s tím, že se pro váš účet automaticky nastaví měna v eurech. Nadále veškeré vaše budoucí objednávky budou účtovány bez DPH v režimu přenesené daňové povinnosti (reverse charge). Nadále je možné platit kartou i bankovním převodem.

Děkujeme, že nedatlujete.

Pavel Hrdlička

Pavel Hrdlička

Zakladatel Foxentry a generál v bitvě proti klavesnicovým datlům. Dlouholetý milovník webdesignu a chytrých řešení, který podniká už téměř od školky.

Marketing
UX
6+1 tipů, jak v e-shopu lépe komunikovat slevy

6+1 tipů, jak v e-shopu lépe komunikovat slevy

13. 8. 2019 13:56

Přečtěte si shrnutí nejdůležitějších poznatků z oblasti UX a e-commerce od jedné z nejrespektovanějších výzkumných agentur na světě – Nielsen Norman Group. V jednom ze svých posledních marketingových...

Přečíst
Marketing
Honza Bartoš o Facebook reklamě: Počet lajků, fanoušků a komentářů není důležitý. Důležitý je výkon a zisk!

Honza Bartoš o Facebook reklamě: Počet lajků, fanoušků a komentářů není důležitý. Důležitý je výkon a zisk!

31. 7. 2019 10:00

Honza je jeden z předních odborníků na výkonností reklamu na Facebooku. Reklamy vytváří hlavně proto, aby vydělávaly. Zdá se to jako samozřejmost, ale uvidíte, že...

Přečíst
Marketing
Co je strategic giving a jak vám pomůže propagovat svůj brand a produkty

Co je strategic giving a jak vám pomůže propagovat svůj brand a produkty

24. 7. 2019 14:19

Dnešní článek nebude nic pro skrblíky. Podíváme se na fenomén strategic giving, který je dnes v souvislosti s influencer marketingem aktuálnější než kdy jindy. Už klasik se...

Přečíst

Buďte stále v obraze

Novinky
Informace
Trendy