Foxentry API je na světě

12. 12. 2018 14:51

Foxentry
Foxentry API je na světě

Dnešním dnem oficiálně vydáváme API pro pokročilejší implementaci Foxentry do vlastních systémů či aplikací. Nové API vám umožní pohodlně pracovat s veškerými funkcemi Foxentry tam, kde není možná nebo vhodná implementace pomocí webového scriptu.

Současně s API jsme připravili i speciální PHP knihovnu, která usnadní implementací do systémů navržených v PHP prostředí. V našem manuálu zjistíte více informací společně s návodem, jak si můžete vytvořit svůj první API projekt. Tímto zveřejněním ale naše práce na API nekončí. Postupem času máme v plánu API nadále rozšiřovat a vydávat nová propojení s nejrozšířenějšími systémy tak, abychom vývojářům co nejvíce ušetřili čas a nervy.

Další novinky

Mimo API jsme souběžně pracovali i na Affiliate programu, který již máme hotový a ladíme poslední kosmetické nedostatky. Dali jsme si za úkol program spustit do konce tohoto roku a vše nasvědčuje tomu, že termín stihneme. Za dobu působení Foxentry se nám ozvalo již poměrně dost zájemců o partnerství, takže doufáme, že tuto novinku ocení :).

Děkujeme, že nedatlujete.

Pavel Hrdlička

Pavel Hrdlička

Zakladatel Foxentry a generál v bitvě proti klavesnicovým datlům. Dlouholetý milovník webdesignu a chytrých řešení, který podniká už téměř od školky.

Marketing
Ostatní
Inspirujte se: Originální packaging českých e-shopů

Inspirujte se: Originální packaging českých e-shopů

16. 7. 2019 16:15

Ne nadarmo se říká, že „obal prodává“ nebo že „soudíme knihu podle obalu“. Zajímavý obal, krabice nebo balení zboží z e-shopu vám vedle praktické funkce pomůže...

Přečíst
Ostatní
Jan Kalianko o onlajnu a e-shopech: Každý e-shop potřebuje v určité fázi něco jiného

Jan Kalianko o onlajnu a e-shopech: Každý e-shop potřebuje v určité fázi něco jiného

27. 5. 2019 12:53

Honza je pořadatelem mnoha akcí pro e-shopaře, jako je třeba E-shop summit nebo Czech On-line Expo. Nedávno prodal svůj vlastní ziskový e-shop a teď se...

Přečíst
Marketing
Spolupráce s influencery a blogery: Jak je oslovit a na co si dát pozor

Spolupráce s influencery a blogery: Jak je oslovit a na co si dát pozor

9. 5. 2019 13:33

Součástí mojí práce jako obsahového stratéga je v dnešní době i spolupráce s influencery a blogery. Správně zvolená osobnost může vašemu e-shopu přinést relevantní návštěvnost, může zviditelnit...

Přečíst

Buďte stále v obraze

Novinky
Informace
Trendy