Foxentry affiliate program je tady

19. 12. 2018 13:43

Foxentry
Foxentry affiliate program je tady

Vánoční doba je ve Foxentry dobou nových updatů, a proto krátce po vydání oficiálního Rest API dnes vydáváme i zcela nový affiliate program.

Při návrhu affiliate programu jsme se snažili o to, aby to bylo pro partnery co nejzajímavější. Hlavním benefitem je tedy doživotní provize z každého klienta, kterého přivedete. Čím je klient větší, tím častěji si dokupuje kreditové balíčky, mnoho z nich využívá již naše automatické platby kartou, kde se tento proces děje zcela automaticky.

Více informací

Affiliate provize partnera může tedy každým rokem růst v závislosti na sezónně či samotnému růstu webu či aplikace. Jsme toho názoru, že už bylo dost hubnoucích affilů, dropshippingů či klikaček na hry. Naším cílem je nabídnout zajímavou možnost přivýdělku pro všechny kodéry, grafiky, markeťáky či řadové zaměstnance. Líbí se vám Foxentry a budete jej implementovat vašim klientům či do vaší firmy? Není nic jednoduššího než zažádat o affiliate partnerství a vydělávat s námi.

Myslíme i na větší webová studia nebo psavce s vlastním magazínem. Díky 2 způsobům, jak můžete získat affiliate provizi, si vždycky najdete pro vás to nejvhodnější. Pokud instalujete Foxentry přímo svým klientům, stačí vždy vytvořit projekt pro jiného vlastníka. Vy dostanete k projektu přístup programátora a vlastník si řeší dobíjení kreditů a fakturaci.

Pokud přístup k jednotlivým projektům klientů nepotřebujete, můžete využít propagaci přes vlastní affiliate kód. Pokud přes váš odkaz přijde uživatel na náš web, do 90 dní vytvoří registraci a zakoupí balíček, vy automaticky dostáváte provizi.

Veškeré informace o našem affiliate programu naleznete na speciální podstránce.

Děkujeme, že nedatlujete.

Pavel Hrdlička

Pavel Hrdlička

Zakladatel Foxentry a generál v bitvě proti klavesnicovým datlům. Dlouholetý milovník webdesignu a chytrých řešení, který podniká už téměř od školky.

Marketing
UX
6+1 tipů, jak v e-shopu lépe komunikovat slevy

6+1 tipů, jak v e-shopu lépe komunikovat slevy

13. 8. 2019 13:56

Přečtěte si shrnutí nejdůležitějších poznatků z oblasti UX a e-commerce od jedné z nejrespektovanějších výzkumných agentur na světě – Nielsen Norman Group. V jednom ze svých posledních marketingových...

Přečíst
Marketing
Honza Bartoš o Facebook reklamě: Počet lajků, fanoušků a komentářů není důležitý. Důležitý je výkon a zisk!

Honza Bartoš o Facebook reklamě: Počet lajků, fanoušků a komentářů není důležitý. Důležitý je výkon a zisk!

31. 7. 2019 10:00

Honza je jeden z předních odborníků na výkonností reklamu na Facebooku. Reklamy vytváří hlavně proto, aby vydělávaly. Zdá se to jako samozřejmost, ale uvidíte, že...

Přečíst
Marketing
Co je strategic giving a jak vám pomůže propagovat svůj brand a produkty

Co je strategic giving a jak vám pomůže propagovat svůj brand a produkty

24. 7. 2019 14:19

Dnešní článek nebude nic pro skrblíky. Podíváme se na fenomén strategic giving, který je dnes v souvislosti s influencer marketingem aktuálnější než kdy jindy. Už klasik se...

Přečíst

Buďte stále v obraze

Novinky
Informace
Trendy