Foxentry affiliate program je tady

19. 12. 2018 13:43

Foxentry
Foxentry affiliate program je tady

Vánoční doba je ve Foxentry dobou nových updatů, a proto krátce po vydání oficiálního Rest API dnes vydáváme i zcela nový affiliate program.

Při návrhu affiliate programu jsme se snažili o to, aby to bylo pro partnery co nejzajímavější. Hlavním benefitem je tedy doživotní provize z každého klienta, kterého přivedete. Čím je klient větší, tím častěji si dokupuje kreditové balíčky, mnoho z nich využívá již naše automatické platby kartou, kde se tento proces děje zcela automaticky.

Více informací

Affiliate provize partnera může tedy každým rokem růst v závislosti na sezónně či samotnému růstu webu či aplikace. Jsme toho názoru, že už bylo dost hubnoucích affilů, dropshippingů či klikaček na hry. Naším cílem je nabídnout zajímavou možnost přivýdělku pro všechny kodéry, grafiky, markeťáky či řadové zaměstnance. Líbí se vám Foxentry a budete jej implementovat vašim klientům či do vaší firmy? Není nic jednoduššího než zažádat o affiliate partnerství a vydělávat s námi.

Myslíme i na větší webová studia nebo psavce s vlastním magazínem. Díky 2 způsobům, jak můžete získat affiliate provizi, si vždycky najdete pro vás to nejvhodnější. Pokud instalujete Foxentry přímo svým klientům, stačí vždy vytvořit projekt pro jiného vlastníka. Vy dostanete k projektu přístup programátora a vlastník si řeší dobíjení kreditů a fakturaci.

Pokud přístup k jednotlivým projektům klientů nepotřebujete, můžete využít propagaci přes vlastní affiliate kód. Pokud přes váš odkaz přijde uživatel na náš web, do 90 dní vytvoří registraci a zakoupí balíček, vy automaticky dostáváte provizi.

Veškeré informace o našem affiliate programu naleznete na speciální podstránce.

Děkujeme, že nedatlujete.

Pavel Hrdlička

Pavel Hrdlička

Zakladatel Foxentry a generál v bitvě proti klavesnicovým datlům. Dlouholetý milovník webdesignu a chytrých řešení, který podniká už téměř od školky.

Ostatní
Jan Kalianko o onlajnu a e-shopech: Každý e-shop potřebuje v určité fázi něco jiného

Jan Kalianko o onlajnu a e-shopech: Každý e-shop potřebuje v určité fázi něco jiného

27. 5. 2019 12:53

Honza je pořadatelem mnoha akcí pro e-shopaře, jako je třeba E-shop summit nebo Czech On-line Expo. Nedávno prodal svůj vlastní ziskový e-shop a teď se...

Přečíst
Marketing
Spolupráce s influencery a blogery: Jak je oslovit a na co si dát pozor

Spolupráce s influencery a blogery: Jak je oslovit a na co si dát pozor

9. 5. 2019 13:33

Součástí mojí práce jako obsahového stratéga je v dnešní době i spolupráce s influencery a blogery. Správně zvolená osobnost může vašemu e-shopu přinést relevantní návštěvnost, může zviditelnit...

Přečíst
Marketing
Katka Erfányuk: PPC – parťák pro SEO i copywriting

Katka Erfányuk: PPC – parťák pro SEO i copywriting

2. 5. 2019 15:01

Když jsem v oboru začínala, slýchala jsem celkem legrační zdůvodnění, proč spíš dělat “to” SEO, než PPC. “PPC stojí spoustu peněz, SEO je přece ZADARMO”...

Přečíst

Buďte stále v obraze

Novinky
Informace
Trendy