Bleskově spuštěný e-shop? Anticovidshop.cz frčí na Foxentry
3. 4. 2020 11:06
Foxentry
V době pandemie viru COVID-19 se musí postupovat rychle. A přesně to potřeboval Jiří Krov, projektový manažer společnosti DF Partner, která spustila výrobu dezinfekčního prostředku Anti-COVID na základě pověření Ministerstva zdravotnictví ČR. Společnost byla zařazena mezi oficiální výrobce této dezinfekce a chtěla rychle spustit stejnojmenný B2B e-shop. Během pár dní tak ve spolupráci s Shoptet a Foxentry vznikl internetový obchod anticovidshop.cz. Proč se provozovatel e-shopu rozhodl právě pro Foxentry a jak může nástroj pomoci dalším B2B e-shopům?
Jak jste se dozvěděl o nástroji Foxentry?
Měli jsme štěstí, že jsme kontaktovali zkušenou konzultantku
paní Barboru Levíčkovou, která nás na Foxentry upozornila.
Jak pomohl při rozjezdu vašeho B2B e-shopu?
Prodáváme pouze firmám a na začátku registrace každá
z nich projde schvalovacím procesem, kdy ověřujeme její fakturační údaje.
První den provozu jsme ještě Foxentry nepoužívali a schvalovací proces byl
značně zdlouhavý. Po nasazení Foxentry se registrace významně zrychlila
a její čas se zkrátil z několika minut na několik sekund.
Jak náročná byla implementace nástroje do řešení Shoptet?
Implementace Foxentry byla relativně jednoduchá díky
zkušenostem naší konzultantky a principům integrace mezi Foxentry a Shoptet. Celý
proces včetně otestování trval pouze několik hodin, a to za ostrého
provozu.
Dodáváte aktuálně přednostně zdravotnickým zařízením. Kdo další si může
objednat dezinfekci z vašeho e-shopu?
Na anticovidshop.cz mohou aktuálně objednávat všechny právnické a podnikající fyzické osoby. Termín dodání je určován kapacitami výroby a primárním uspokojením požadavků státu, krajů, obcí a zdravotnických zařízení. Po počátečním hektickém rozjezdu již dodáváme všechny objednávky do 2 pracovních dnů od zaplacení.
Mezi další B2B e-shopy, které využívají našeptávač firem Foxentry, patří např. B2bpartner.cz, Tonerpartner.cz nebo Unihobby.cz.
Centrála DF Partner
O společnosti DF Partner
DF Partner se stala součástí skupiny pouze několika málo
firem a univerzit, které získaly zvláštní povolení na výrobu dezinfekčního
přípravku Anti-COVID. Je vyráběný podle specifikací WHO (Světové zdravotnické
organizace), účinně hubí široké spektrum bakterií, plísní a virů,
ale především aktuální koronavirus, který způsobuje nemoc COVID-19. Vedle
dezinfekčních prostředků distribuuje celou řadu prémiových značek autokosmetiky
včetně vlastní značky SHERON.
Anna Sálová
Anička se věnuje copywritingu a obsahové strategii 7 let. Začínala na volné noze, aby pak vedla copywritery v agentuře H1.cz. Odtud už byl jen kousek k založení vlastní obsahové agentury Content Wizards. Na jaře 2018 jí vyšla kniha Kreativní copywriting.
Marketing
Ostatní
Tomáš Cironis: „Nepřestávejte svůj nápad zlepšovat a inovovat.“
18. 11. 2020 10:38
Tomáš Cironis je ředitelem mezinárodního startupového eventu Startup World Cup & Summit (SWCSummit). Pravidelně se dostává do kontaktu s nejlepšími evropskými startupy či nejzajímavějšími investory z celé...
Podívejte se na reálný přínos Foxentry na jedné z největších českých lékaren. Ve velkém A/B testu jsme testovali několik metrik a výsledky vás jistě mile...
Marek Hrkal z odprezentuj.cz: Přestaňte dělat “tofu” prezentace
24. 4. 2020 14:47
Při pomyšlení na powerpointovou prezentaci se vám otevírá kudla v kapse? Nebo je naopak vaší oblíbenou formou pro představení nápadů a předání informací? Marek Hrkal...